Daniel - Dzisiaj 10:21

Opis misji: Podstawowych, Budynków, Dodatkowych i Vigilante, który pomoże Wam przejść trudniejsze zadania, a także Mapa.

Początek

Nazwa: And Old Friend
Nagroda: Kontakt z pierwszym zleceniodawcą
Info: Po tym jak Ken pójdzie do swojego biura, jedź zobaczyć swój hotel. Nazywa się Ocean View i jest niezbyt daleko od biura Rosenberga. Potem możesz pojeździć sobie po mieście, ale jak będziesz gotowy na podjęcie misji, niezwłocznie udaj się do biura Kena.

Ken Rosenberg

Nazwa: The Party
Nagroda: $100
Info: Jak złapać tych, co ukradli kasę i kokainę? Trzeba zdobyć informacje. Jedź więc najpierw do Raphaela po jakiś garniturek i potem śmigaj na przystań. Na łodzi Diaza zebrała się śmietanka najważniejszych postaci w grze. Po krótkim przedstawieniu zabierz Mercedes do Pole Position. Jeżeli potrzebował byś broni, to pod murami budynku za Twoimi plecami (patrząc się na łódź) znajduje się gdzieś pistolet.

Nazwa: Back Alley Brawls
Nagroda: $200 + telefon komórkowy
Info: Jedź do Kent Paula do Malibu, gdzie przesiaduje. Pogadacie trochę a po rozmowie jedź na tyły wskazanego budynku. Stoi tam kucharz Leo Teal i gada przez telefon. Zabij go i weź jego komórkę. Teraz poznasz Lance Vancea, który da Ci pistolet. Ma on posłużyć do zabicia trzech dopiero co przybyłych kucharzy uzbrojonych w tasaki. Wsiądź z Vancem do Infernusa stojącego przed domem i jedźcie zobaczyć co ma do zaoferowania sklep Ammu-Nation. Po obejrzeniu towaru wracajcie do Ocean View Hotel.

Nazwa: Jury Fury
Nagroda: $400
Info: Po wyjściu z biura Kena zobaczysz nieszczęśliwy wypadek, dzięki któremu zyskasz młotek. Jeżeli masz już tasak od tych kucharzy z poprzedniej misji, to go zastąp naciskając klawisz akcji. Jedź do żółtego kwadracika, czyli do członka jury. Uderz go, aby ten wsiadł do swojego wozu. Gdy będzie chciał wjechać walnie w przejeżdżający Spand Express, z którego wypadną dwa młotki. Jeżeli masz już jeden, to nie musisz ich brać. Zacznij obijać teraz wóz członka jury, aż ten wysiądzie i ucieknie. Teraz jedź obić Sentinela drugiego jurora. Po krótkiej scence on ucieknie a ty zgarniesz kasę za wykonanie misji. Po chwili powinieneś dostać telefon od zmartwionego Sonnyego.

Nazwa: Riot
Nagroda: $1.000 + Colonel Juan Cortez i Avery Carrington chcą się z Tobą widzieć
Info: W biurze Kena poznasz Carringtona z którym trochę pogadasz. Dobra, jedź teraz do sklepu Raphaela by przebrać się w dostawcę ze Spand Express. Jedź w wyznaczone miejsce i zacznij się bić z czterema kolesiami, by wywołać zamieszki. Ochrona otworzy bramę i wkroczy do akcji. Ty w tym czasie wejdź na otwarty teren, zabij ochroniarza który zacznie do Ciebie strzelać z pistoletu i rozwal oba wozy Spand Express. Przy tym po prawej wystarczy strzelić w beczkę (co zabije także ochroniarza), ale ten drugi to najlepiej rozwal z podwyższenia przy którym stał ten ochroniarz. Stojąc tam nie będziesz atakowany przez tych czterech, z którymi zacząłeś się bić. Możesz też go przestawić pod beczkę obok i dopiero teraz strzelić w tą czerwoną beczkę.

Avery Carrington

Nazwa: Four Iron
Nagroda: $500
Info: Po rozmowie z Averym w jego czarnej limuzynie dostajesz kartę członkowską klubu golfowego. Jedź teraz zmienić ubranie na bardziej sportowe i zmierzaj na pole golfowe. Przy wejściu musisz zostawić swoje bronie, ale po dostaniu się na teren pola możesz zabrać kij golfowy. Weź Caddyego i jedź do wyznaczonego punktu. Zabij kolesia, który nieudolnie macha kijem i uważaj na jego ochronę w czarnych garniturach. Przed klubem golfowym od teraz masz nowe ubranko dla siebie. Możesz także specjalnie przestraszyć golfistę, biec do wyjścia po swoją broń i przed klubem czekać na swój cel.

Nazwa: Demolition Man
Info: Po krótkiej rozmowie na budowie Carringtona (na samej górze budowli jest figurka) udaj się do stojącego niedaleko wozu Top Fun w celu rozpoczęcia zabawy z małymi helikopterkami. Latanie nie jest trudne. Masz cztery ładunki wybuchowe leżące obok helikopterka. Podnieś jeden i leć do zaznaczonej różowym kręgiem beczki. Tam upuść ładunek na beczkę, tylko nie spudłuj, bo będziesz go musiał podnieść i trafić raz jeszcze. Zrób tak ze wszystkimi ładunkami, każda beczka jest na innym piętrze. Pierwsza jest na parterze przy schodach - jedynej drogi na górę, druga na pierwszym piętrze, trzecia na drugim i ostatnia na trzecim piętrze. Po podłożeniu ostatniego ładunku wszystko wybucha.

Colonel Juan Cortez

Nazwa: Treacherous Swine
Nagroda: $750
Info: Dostaniesz od Corteza fajną zabawkę - piłę łańcuchową. Masz dla niego zabić Gonzalesa. Nie używaj piły, tylko zaraz po scence wyciągnij pistolet i zabij uciekającego Gonzalesa. Za zabójstwo dostałeś dwie gwiazdki, więc znajdź jakiś wóz (obok na parkingu stoją jakieś wozy) i jedź do Pay 'n' Spray. Normalnie zapłaciłbyś $100, ale że to nagły wypadek, to masz za friko. Misja zakończona sukcesem.

Nazwa: Mall Shotout
Nagroda: $500
Info: Jedź w wyznaczone miejsce by spotkać się z kurierem. Przy okazji dowiesz się, że jeżeli cel jest nad Tobą, to na radarze kwadracik zmienia się w trójkącik. Po dojechaniu na miejsce wejdź po schodach i podejdź do celu. Na filmiku zobaczysz, że przybyły oddziały SWAT i kurier zaczął uciekać. Goń go! Zacznie on uciekać na swoim PCJ 600, najpierw nie za szybko, ale gdy zobaczy, że go gonisz to ostro przyspieszy. Możesz także wziąć drugiego PCJ 600, który stał obok i pruć do niego z Mac - mogłeś go kupić przed akcją w Ammu-Nation. Gdy kurier zginie weź jego teczkę do Corteza. Wspomnę tylko o dwóch "gwiazdkach", które będą Cię prześladować po zabiciu kuriera.

Nazwa: Guardian Angels
Nagroda: $1.000
Info: Jedź na parking piętrowy po Krugera. Po jego zabraniu pojawi się Lance w swoim Infernusie. Jedź razem z nim jedź na spotkanie. Po gadce z Diazem stań w wyznaczonym miejscu tak jak Lance - na schodkach. Pamiętaj tylko, że po skończonym filmiku możesz zejść na dół. Kiedy kupcy będą dokonywać wymiany zjawiają się Cuban Hermesy z kubańczykami. Musisz ochraniać Diaza i Lanca przed kulami napastników. Jeżeli któryś z nich zginie, misja kończy się niepowodzeniem. Dobra, załatwiłeś też tych nadjeżdżających z tyłu? Okazuje się, że dwóch kubańczyków na Sanchezach porwało walizkę z kasą. Jeden został zabity i zostawił motor. Weź go, jeżeli chcesz (możesz też zabrać Cuban Hermesa) i goń kolesia z walizką. Gdy spadnie z motoru, to upuści walizkę. Weź ją i wracaj do Diaza i Lancea.

Ricardo Diaz

Nazwa: The Chase
Nagroda: $1.000
Info: Jedź do domu złodzieja i zajrzyj przez okno. Niestety zobaczył Cię i teraz musisz go gonić. Ucieka po dachu, ale nie martw się - nie musisz skakać między domami. Omiń tylko w pewnym momencie ogień i zeskocz na dół za nim. Tam na kolesia czeka jego kumpel w Bf Injection. Jeżeli chcesz mieć świetną zabawę to weź stojącego Faggio, a jeżeli chcesz tylko odwalić misję, to ukradnij jakiś samochód. Napisałem to, ponieważ jego kumple będzie prowadzić, a on będzie do Ciebie strzelać. Na Faggio jest po prostu ciekawej :) Gdy dojedziesz cało do celu, koleś wbiegnie do budynku na Prawn Island, a ty ukończysz misję. Możesz teraz zabić kolesia w Bf Injection to zdobędziesz Krugera, ale uważaj na kolesi ze Streetwannabes.

Misje podstawowe

Nazwa: Phnom Phen '86
Nagroda: $2.000 + Colonel Juan Cortez i Avery Carrington chcą się z Tobą widzieć ponownie
Info: Diaz jest wkurzony. Powie Ci, żebyś leciał z Quentinem rozwalić jakiś kolesi. Jak się okazuje, Quantin to Lance i to on będzie pilotował helikopter. Musisz rozwalać wybiegających kolesi, najlepiej strzelaj w beczki i samochody, a potem dobijaj pozostałych przy życiu. Lance wyrzuci Cię przed domem z poprzedniej misji i teraz musisz dostać się na dach. Wejdź do środka, rozwal wszystkich i wejdź na dach schodami po lewej (jak gdyby ukryte w ścianie). Z dachu weź walizkę i po chwili przyleci po ciebie Lance.

Nazwa: The Fastest Boat
Nagroda: $4.000
Info: Jedź do doków, lecz nie wchodź na teren od razu do wyznaczonego miejsca, tylko zacznij zabijać chodzących kolesi ze spluwami. Przybiegnie jeszcze kilku, najlepiej chowaj się za swym samochodem kucając i wychylaj się by zastrzelić. Teraz idź do przełącznika, który jest w hangarze. Wejdź tam i załatw trzech mechaników uzbrojonych w młotki i śrubokręty. Gdy spuścisz łódź na wodę to idź do niej zabijając sześciu kolesi, którzy pojawią się w bramie hangaru z którego wychodzisz. Po wejściu do łodzi dostaniesz w nagrodę trzy "gwiazdki" i będziesz musiał uważać na łodzie policyjne. Płyń z tą łodzią do willi Diaza.

Nazwa: Supply & Demand
Nagroda: $10.000
Info: Wsiadasz z Lancem do łodzi i musisz płynąć do pewnej łodzi. Jednak okazuje się, że inni też tam chcą dopłynąć. Ruszaj, skręć w lewo i nie płyń za nimi, tylko prosto - unikniesz zbędnego przepychania i zadymy. A poza tym kanałem, którym oni płyną jest trudniej. Przy pierwszej możliwości skręć w prawo, potem w lewo i już jesteś przy łodzi. Teraz Lance przejmuje stery, a ty musisz osłaniać waszą łódź z karabinu maszynowego, jaki posiadasz. Do akcji włączy się także helikopter. Po dopłynięciu do willi Diaza misja się kończy.

Colonel Juan Cortez

Nazwa: Sir, Yes Sir! + Kent Paul chce się z Tobą widzieć
Nagroda: $2.000
Info: Weź jakiś wóz i jedź do wyznaczonego celu. Musisz ukraść czołg z tego konwoju. Rhino pilnuje kilkunastu żołnierzy, Barracks OL i dwa Patrioty. Sposób kradzieży czołgu jest dowolny. Możesz zabić najpierw kierowcą, albo biegnących wokół czołgu żołnierzy. Wszyscy mają Krugery, więc nie pchaj się na pewną śmierć. Kiedy otworzysz ogień, wozy zaczną Cię atakować, a wojskowi strzelać do Ciebie. Utworzą formację defensywną. Gdy już wsiądziesz do czołgu, jedź do pobliskiego garażu, by zakończyć misję.

Avery Carrington

Nazwa: Two Bit Hit
Nagroda: $2.500 + Umberto Robina chce się z Tobą widzieć
Info: Jedź zabić szefa gangu. Najpierw jednak skocz na Little Havana do sklepu po ubranie. Teraz jedź na miejsce, gdzie znajduje się cel. Droga jest zablokowana, więc możesz spróbować zdjąć szefa za snajperki. Gdy jego ludzie Cię zobaczą, zaczną strzelać, a szef wsiądzie do wozu pogrzebowego i zacznie uciekać. Jeżeli go nie zabiłeś wcześniej, teraz musisz go gonić Tylko nie jedź za nim, bo wyrzuca z wozu trumny z ładunkami wybuchowymi. Jeżeli dojdzie do sytuacji, że szef wraz z kierowcą wysiądą z wozu, to uważaj, bo Twój cel jest zaopatrzony w M4.

Kent Paul

Nazwa: Death Row
Nagroda: $0 + Colonel Juan Coraz chce się z Tobą widzieć
Info: Dość trudna misja. Dowiedziałeś się, że Lance pojechał pomścić śmierć brata, ale ludzie Diaza go złapali. Masz określony czas na odbicie go (zanim mu się skończy życie w górnym prawym rogu). Najszybciej dostaniesz się na miejsce jadąc przez most przy polu golfowym. Gdy wjedziesz w tą długą uliczkę, wysiądź z zdejmij dwóch/trzech ochroniarzy za snajperki, jeżeli ją masz. Potem zabij kilku nadbiegających wrogów z jakiegoś karabinku, a potem z snajperki zabij kolesi przy tym wielkim aucie i jednego na dźwigu powyżej, trochę po lewej. Potem kolejnych z karabinku i tych przy wejściu najlepiej ze snajperki. Po uwolnieniu Lanca zaczyna się najtrudniejsza część misji. Weź jakiś wóz (Sentnel stoi obok hangaru, albo przy bramie wjazdowej na złomowisko) i jedź z Lancem do szpitala. Ale niestety, gdy wyjedziesz ze złomowiska na czołowe pojada z Tobą ze cztery Comety. Jeżeli uda Ci się wyjść cało ze zderzenia, uciekaj ile tylko mocy w silniku. Po dojechaniu do szpitala misja się kończy, a goniący Cię chłopcy jadą do domku.

Colonel Juan Cortez

Nazwa: All Hands On Deck!
Nagroda: $5.000 + łódź na własnośćInfo: Cortez ma zamiar wypłynąć na pełne morze, ale ktoś chce mu przeszkodzić. Na pokładzie, na którym się znajdujesz jest Kruger i życie, a także kilku uzbrojonych marynarzy. Na początek załatw trzy łodzie, którymi płynie ośmiu napastników. Dobra, teraz idź na przód statku i rozwal łodzie blokujące przepływ łodzi Corteza. Po uporaniu się z tym nadleci helikopter i na pokład wskoczy dwóch klesi. Załatw ich i czekaj na następny helikopter. Będzie to Hunter (czyli Apache), które także musisz rozwalić. Jeżeli masz w swym wyposażeniu M4 lub M60, to ta misja nie sprawi Ci większego kłopotu. Po jej ukończeniu będziesz siedział w podarunku od Corteza - pięknej łodzi Speeder.

Teraz musisz zabrać się za kupowanie najważniejszych budynków i wykonywanie misji z nimi związanych. Musisz wykupić sześć budynków i w co najmniej czterech wykonać wszystkie zadania. Gdy już to zrobisz, przystąp do misji finałowych.

Nazwa: Cap The Collectors
Nagroda: $30.000
Info: Mafia przyjechała z Liberty City do Vice City i przejmuje Twoją kasę z nieruchomości. Są to oczywiście ludzie Sonnyego Forelli, który chce odzyskać co jego. Wysłał więc trzy grupy przejmujące na motorach Sanchez, by odebrała Ci kasę z miejsc, gdzie możesz ją czerpać. Na jednym motorze są dwaj goście są wyposażeni w M4 i S.P.A.S. 12. Jedź ich zabić, by uchronić się przed stratą pieniędzy.

Nazwa: Keep Your Friends Close...
Nagroda: $30.000
Info: Sam Sonny Forelli zagościł w Vice City. Dotarł na Starfish island i przywitał się z Tobą jakbyś był jego bratem. Jednak nie dał się nabrać na fałszywą gotówkę przygotowaną specjalnie dla niego. Dlaczego? Bo Lance Vance powiedział mu o podstępie. No i przejechałeś się na nim... Musisz ochraniać sejf przed biegnącymi ludźmi Sonnyego. Jeżeli masz M4, to ten etap misji jest banalny. Teraz musisz zabić Lance. Załatw atakujących Cię napastników i goń zdrajcę. Zawsze będzie czekał za rogiem, by Cię postrzelić, więc jak dojdziesz do schodów, to postrzel go i idź na sam dół po życie, Body Armor, Shotguna i M4. Teraz goń za Lancem na dach... chwila, Mafia obrabia Ci sejf. Jeżeli zależy Ci na kasie, to zmień szybko na broń z którą można biegać sprintem i śmigaj do sejfu. Jeżeli jednak chcesz najpierw mieć Lanca (ma Kurgera) z głowy, to idź go zabić na dach. Dobra, za dużo już kasy Ci wzięli. Złaź na dół i wejdź w pierwsze drzwi na klatce chodowej. Masz piękny widok na schody i sejf, jeżeli się ustawisz po prawej stronie. Zabij teraz wszystkich kolesi stojących w pokoju z sejfem, a przede wszystkim kolesia przy sejfie, który zabiera Ci kasę. Teraz powybijaj ludzi Sonnyego, którzy wchodzą po schodach i biegną do sejfu. Jeżeli uznasz, że chcesz się już zmierzyć z Sonnym, to nie zwracając uwagi na strzały podbiegnij do pokoju z sejfem. Jeżeli zabiłeś wystarczającą ilość osób próbujących zabrać Ci kasę, to automatycznie powinna włączyć się cut-scenka i powinien pojawić się Sonny. Ma on wraz ze swymi dwoma partnerami karabiny M4. Zabij Sonnyego, a pokaże się ponownie cut-scenka i po chwili zobaczysz napisy końcowe gry. Gdy już one znikną, przed willą zastaniesz trzy limuzyny, którymi pofatygował się do Ciebie pan Forelli. Misja zakończona, gratulacje!

Misje budynków

Aby mieć dostęp do dwóch ostatnich misji w grze, musisz wykupić sześć budynków i przynajmniej dla czterech z nich ukończyć wszystkie misje. Pod spodem znajduje się spis wszystkich budynków, które posiadają jakiekolwiek misje do wykonania. Musisz posiadać drukarnię, doki i budynek poniżej, który przejmiesz już w pierwszej misji dla niego.

Vercetti Estate

Wielka willa, którą Tommy przejął po śmierci Diaza. Ma ona jeden garaż na dwa samochody, labirynt z żywopłotu w którym znajdziemy Sniper Rifle, przystań dla łodzi, lądowisko dla helikopterów ze stojącym tam Maverickiem, a także skrytkę w piwnicy z Body Aromr, Health, M4 oraz Shotgun. Willa jest położona na Starfish Island - miejscu z którego wszędzie masz blisko. Masz miłe sąsiedztwo, w którym znajdziesz kilka ciekawych rzeczy, a także przy wyjazdach z wyspy znajdziesz Health oraz Machete. Przy tej willi będzie się pojawiać sumka sięgająca $5.000.

Nazwa: Rub Out
Nagroda: $50.000 + Love Fist chcą się z Tobą widzieć
Info: Teraz pracujesz dla siebie samego. Pod willą Diaza spotkasz Lancea, który da Ci M4. Idź zabić tego małego grubaska! Rozwalaj wszystkich, którzy wejdą Ci w drogę. Główne wejście jest zamknięte, więc musisz znaleźć inną drogę. Lance poprowadzi Cię przez labirynt, który jest na prawo od wejścia głównego (patrząc w kierunku drzwi wejściowych). Uważaj, bo musisz patrzeć na życie Lancea by go nie zabili, a w labiryncie czekają na Ciebie ludzie Diaza. Po wejściu do środka przejdź koło basenu i idź na górę schodami na wprost. Zabijaj wszystkich ludzi Diaza, a po krótkim filmiku zabij i jego. Po chwili dowiesz się, że przejąłeś jego willę na własność. Od teraz możesz tam "sejwować" grę i masz do pomocy swój gang.

Nazwa: Shakedown
Nagroda: $2.000 + możliwość wykupywania budynków
Info: Masz 5 minut na dojechanie do North Point Mall i rozwalenie wszystkich zaznaczonych na mapce szyb sklepowych. Dzięki temu staniesz się nie lubiany przez sprzedawców, a pościg za Tobą zacznie policja. Najpierw rozwal te szyby, których sklepy są na parterze, a potem zajmij się szybami z piętra. Jeżeli dostaniesz drugi stopień poszukiwania, to idź się przebrać do sklepy, któremu musisz i tak rozwalić szyby.

Nazwa: Bar Brawl
Nagroda: $4.000
Info: Jedź z dwoma kolesiami do baru niedaleko ocean View Hotel i zabij dwóch ochroniarzy. Pogadaj z szefem baru i jedź zabić członków DBP Secure. Stoją oni przy wozach w małym zagłębieniu. Po ich zabiciu zobaczysz wybuch i jeszcze dwóch ochroniarzy uciekających na PCJ 600. Goń ich (nie czekaj na swoich towarzyszy) i zabij. Uważaj, bo są uzbrojeni w M4.

Nazwa: Cop Land
Nagroda: $10.000
Info: Spraw, aby goniła Cię policja. Jedź teraz do zaznaczonego na mapie garażu i spraw, aby za wami weszło do niego dwóch gliniarzy. Drzwi się automatycznie zamkną i pozbędziesz się pościgu. Teraz, w stroju gliniarza, razem z Lancem jedź do North Point Mall. W Tarbrush Cafe na parterze jest bomba, którą trzeba odpalić. Po 5 sekundach nastąpi wybuch, a Ty będziesz miał na głowie FBI. Jedź jak najszybciej do swojej willi, pamiętaj - Lance musi żyć.

Print Works

Jest to drukarnia znajdująca się w Little Havana. Jest to duży i niepozorny budynek przypominający jakiś magazyn. Kosztuje $70.000, ale jeżeli wykonasz wszystkie misje, to koszty się szybko zwrócą, bo będziesz zarabiał $8.000 dziennie. Na dachu drukarni znajdziesz Body Armor i to przy niej rozpoczniesz przed ostatnią misję w grze z podstawowej fabuły.

Nazwa: Spilling The Seans
Nagroda: $2.000
Info: Wejdź do zaznaczonej strzałką taksówki, a ona dowiezie Cię do klubu Malibu na spotkanie z Kent Paulem. Nie bój się, że stracisz fortunę na taksówce - zabierze Ci tylko $9. Po raczej nieuprzejmej gadce z Paulem jedź na statek do doków. Gdy wejdziesz na pokład zostaniesz zauważony przez ochroniarzy z MP. Idź w wyznaczone miejsce i pogadaj z oficerem. Teraz na drugim stopniu poszukiwania przez policję wracaj do drukarni ze zdobytymi informacjami. Jeżeli potrzebujesz życia, to jest ono pod mostkiem łączącym statek z brzegiem.

Nazwa: Hit The Courier
Nagroda: $5.000
Info: Do tej misji najlepsza wydaje się snajperka i M4 lub jakiś lekki karabin maszynowy. Jedź do doków, ale nie wchodź na teren, gdzie znajduje się różowy kwadracik. Stań daleko i ze snajperki zacznij zabijać uzbrojone kobiety. Najpierw traf tą, co stoi najbliżej (po prawej tuż za ogrodzeniem). Teraz zdejmij te z dachu i resztę naboi przeznacz na baby biegnące w twoją stronę. Teraz idź przed siebie i zabijaj kobiety wybiegające z za budynków po lewej. Gdy dojdziesz do kwadracika, kurier powinien już wsiadać do jednego z wozów tam stojących. Strzelaj najlepiej przez szybę, by nie uszkodzić wozu (chyba że ten którym przyjechałeś jest gotowy do ucieczki). Weź teczkę, którą pozostawił kurier i uciekaj. Pamiętaj, że nie możesz strącić helikoptera z kurierem, tylko zabić samego kuriera i wziąć teczkę.

Malibu Club

Teraz masz możliwość drogiej inwestycji. Jeżeli masz $120.000 to kup Malibu Club, bo będziesz dzięki niemu nieźle zarabiał. Dzienny dochód to aż $10.000 zielonych, więc szybko Ci się zwrócą koszty zakupu. Klub ten znajduje się w Vice Point, a misje dla niego polegają na przyłączaniu do siebie i Kena ludzi potrzebnych do wykonania skoku na bank. Właśnie ten skok będziesz musiał wykonać w ostatniej misji.

Nazwa: No Escape
Nagroda: $1.000
Info: Idź na komisariat policji odbić Cama Jonesa. Najpierw idź po kartę otwierająca jego celę - jest na samej górze w pokoju na wprost od wejścia. Uważaj na policjantów, bo mają karabinki, a nie zwykłe pistolety. Najlepiej zabij wszystkich z shotguna S.P.A.S. 12 i weź kartę. Obok w pokoju jest życie. Teraz idź na dół do cel i wypuść Cama. Zabierz go teraz do Pay 'n' Spray, bo masz czwarty stopień poszukiwania. Po przemalowaniu weź go do jego domu. Po tej misji przyłączy się do Ciebie Cam Jones.

Nazwa: The Shootist
Nagroda: $2.000
Info: Jedź do Phila do Ammu-Nation w Downtown. Powie Ci, że chce zobaczyć jak strzelasz. Pierwsza runda jest prosta jak barszcz. Wystarczy celnie strzelać w te najdalsze cele, a te bliższe rozwalać jak najszybciej. Te dalsze są za więcej punktów. Runda kończy się, gdy upłynie czas lub skończy Ci się amunicja. Druga runda jest także prosta, bo cele pojawiają się w oknach naprzeciw Ciebie. Teraz idź rozpocząć trzecia rundę. Ta jest najtrudniejsza, więc lepiej abyś w poprzednich miał już zapewnione zaliczenie misji - do tego celu musisz mieć więcej niż 60 punktów. Po tej misji przyłączy się do Ciebie Phil Cassidy.

Nazwa: The Driver
Nagroda: $3.000
Info: Potrzebujesz kierowcy, więc Phil zadzwonił do Hilaryego. Lecz ten zgodzi się prowadzić dla Ciebie, jeżeli go pokonasz w wyścigu 1 na 1. Jedziesz Sentinelem, więc nie jest tak źle. Już na starcie widać, że ma lepszy wóz ale postaraj się, to go po kilku próbach pokonasz. Na głowie masz oprócz tego pościg (drugi stopień poszukiwania). Po tej misji przyłączy się do Ciebie Hilary King.

Nazwa: The Job
Nagroda: $50.000 + Phil Cassidy chce się z Tobą widzieć
Info: Wszyscy, oprócz Kena :) jedziecie obrobić bank. Weź stojącą taksówkę i poczekaj aż ekipa wsiądzie. Najpierw w zarośla przebrać się, potem zmień broń z proponowanego Pythona na najlepiej M4. Po wejściu do banku (nie zabijaj zakładników - wszyscy zaczną was atakować i przyjedzie policja) idź z Camem do sejfu. Uważaj na kilku strażników - zabij ich. Po dotarciu do sejfu okazuje się, że musisz znaleźć szefa banku. Idź do jego pokoju i przyprowadź go do Cama. W temtej części budynku znajdziesz także Body Armor i Health. Teraz zasuwaj do Phila by mu pomóc odeprzeć atak oddziałów SWAT. Wrzucą on najpierw gaz, a potem zsuną się po linach do środka. Phil ma M4 więc będzie OK.

Nie zwracaj uwagi na zakładników i uważaj na ochroniarzy. Jeśli Cam zginął podczas strzelaniny, to idź na górę i weź walizkę z kasą. Teraz uciekaj do wyjścia. Przyjedzie po was Hilary z karabinkiem MP, który jednak po chwili zginie. Wsiadaj z ocalałymi do taksówki i pędź do Pay 'n' Spray. Po przemalowaniu poczekaj, aż gwiazdki przestaną mrugać i jedź zaparkować do garażu w domu Cama. W ten sposób zakończysz misję dla klubu Malibu, staniesz się bogatszy i Mercedes zrobi Ci masaż :) Po tej misji w klubie Malibu znajdziesz nóż i nowe ubranko.

Sunshine Autos

Jest to salon samochodowy i znajduje się on w Little Havana. Aby go kupić musisz mieć przy sobie sumkę o wysokości $50.000. Salon ten działa na zasadzie garaży z GTA 3 - musisz doprowadzać tutaj skradzione wozy. W zależności od tego, ile list uda Ci się ukończyć, tyle będziesz zarabiał. Za każdy doprowadzony samochód uzyskujesz $500, a za wypełnioną listę dostajesz $20.000. Stawki to $1.500 / $4.000 / $6.500 / $9.000 na dzień. Oprócz tego masz przy tym budynku cztery garaże na Twoje pojazdy i Spray 'n' Go - miejsce, gdzie możesz przemalować i naprawić swój wóz. W salonie także będzie czasami na Ciebie czekać nowiutki Sentinel. Jeżeli ukończysz pierwszą listę, to czekać tam będzie także Deluxo. Po zapełnieniu drugiej listy dostaniesz do salonu Sabre Turbo, po trzeciej liście będziesz mógł skorzystać z Sandkinga stojącego na piętrze. Z kolei gdy ukończysz ostatnią, czwartą listę otrzymasz Hotring Racer. Koło punktu przyjmowania wozów możesz także brać udział w ulicznych wyścigach. Oto listy wozów:

Lista 1: Landstalker, Idaho, Esperanto, Stallion, Rancher, Blista Compact Lista 2: Sabre, Virgo, Sentinel, Stretch, Washington, Admiral Lista 3: Cheetach, Infernus, Banshee, Phoenix, Comet, Stinger Lista 4: Voodoo, Cuban Hermes, Caddy, Baggage Handler, Pizza Boy, Mr Whoopee

Kaufman Cabs

W Little Haiti znajduje się baza taksówek, którą także możesz wykupić. Za $40.000 zielonych staniesz się jej szczęśliwym posiadaczem, a dochód wynosić będzie $5.000 dziennie. Bezę odnajdziesz bez trudu, ponieważ znajduje się ona tuż obok domku Auntie Poulet, niestety na terenie Haitańczyków. W środku będą na Ciebie czekać czasami jakaś taksówka.

Nazwa: V.I.P.
Nagroda: $1.000
Info: Podjedź w określonym czasie po VIP'a na Starfish Island. Jednak jakiś taksówkarz z konkurencyjnej firmy przejął nasz cel i teraz musisz go odzyskać. Poobijaj trochę taksówkę rywala i postrzelaj w nią. Gdy VIP wysiądzie z niej, zaproś go do swojej i odwiedź spokojnie na lotnisko.

Nazwa: Friendly Rivalry
Nagroda: $2.000
Info: Musisz zniszczyć trzy VC Taxis, ponieważ odbierają klientów Kaufman Cabs. Nie masz limitu czasowego, więc jedyne o co musisz się martwić, to policja i cele. Nie wychodź lepiej z wozu, bo kierowca wrogiej taksówki będzie chciał Cię przejechać.

Nazwa: Cabmageddon
Nagroda: $5.000
Info: Masz jechać po Mercedes, która specjalnie wzywa Twój wóz numer 13. Po dojechaniu na miejsce okazuje się, że to zasadzka (dziwne miejsce na spotkanie z Mercedes, nieprawdaż?). Musisz teraz wytrzymać trzydzieści sekund na placu i nie dać się zabić przez sześć VC Taxis. Gdy dokonasz tej sztuki, przyjedzie szef w specjalnej taksówce i będzie chciał Cię zabić. Nie musisz się już przejmować tamtymi taksówkami, tylko zabić szefa. Jedna z taktyk, którą obmyśliłem to zwiewać przed taksówkami przez 2/3 czasu a na ostatnie 10 sekund wjechać do garażu, gdzie montują bomby. Garaż się zamknie i w Twoim wozie zostanie zamontowana bomba. W tym momencie czas się kończ i przyjeżdża szef w Zebra Cab. Nie wyjeżdżaj z garażu (zresztą tamte taksówki powinny Ci to uniemożliwić) i poczekaj aż szef podjedzie do Ciebie. Jeżeli się nie wywali o taksówki swoich ludzi stojących przed garażem (i nie zabije się sam), to pewnie będzie gdzieś tam stał i się próbował do Ciebie dostać. Wyjdź szybko z garażu i zdetonuj bombę, którą zamontowałeś. Wszystko powinno wybuchnąć, łącznie z szefem. Z terenu na którym jesteś nie da się wyjechać, bo przy jedynym wyjeździe brama została zamknięta. Do tej misji nie możesz użyć innego wozu, a jeżeli wóz jest już trochę podniszczony, to napraw go w Pay 'n' Spray znajdującego się obok wjazdu na ten plac.

Cherry Propper

Jest to fabryka lodów. Budynek ten znajduje się w Little Havana. Aby go wykupić potrzebujesz $20.000 w gotówce. Dzienny dochód z tego będzie wynosił $3.000 zielonych. Jest tutaj także pewien problem. Otóż nie ma gdzie rozpocząć misji po załadowaniu gry z tego miejsca. Jeżeli tak się stanie, to jedź gdzieś niedaleko, aby nie było widać lodziarni (wystarczy dobiec do szpitala i z powrotem). Po powrocie Mr Whoopee powinien już tam stać. Wejdź do niego i zacznij sprzedawać lody. Lodziarnia Cherry Propper znajduje się dokładnie przy moście prowadzącym do Starfish Island.

Nazwa: Distribution
Nagroda: zysk ze sprzedaży lodów
Info: Weź vana (lodziarkę) o nazwie Mr Whoopee i jedź sprzedawać nim lody nafaszerowane narkotykami. Im więcej lodów sprzedasz, tym bardziej zainteresuje się Tobą policja. Aby zacząć sprzedaż, zaparkuj gdzieś swój wóz i włącz muzyczkę przyciągającą kupców. Klienci, którzy chcą kupić lody zostaną oznaczeni strzałkami i żółtymi kwadracikami na Twojej mapie. Gdy rozwieziesz co najmniej 50 lodów możesz spokojnie wysiąść z lodziarki z uczuciem zaliczonej misji. Od teraz możesz czerpać dochód z tej nieruchomości.

Pole Position Club

Jest to klub na południu Vice City w ocean Beach, pomiędzy Twoim hotelem Ocean View a sklepem Ammu-Nation. Aby zakupić ten klub, wydaj $30.000 i zbieraj $4.000 co dnia za jego posiadanie. Zadanie do wykonania tutaj jest banalne a dostaniesz za nie także nowe ubranie. Ochroniarze w klubie mają kije beseballowe, a kelnerka maczetę!

Nazwa: The Pole Position Club
Nagroda: - $600
Info: Wejdź do klubu i miń główna salę. Idź do następnej części budynku i wejdź do jednego z pokoi. Popatrzysz sobie teraz na taniec striptizerki, a co 5 sekund ubywać Ci będzie trochę kasy (to w końcu napiwek). Misja zostanie zaliczona, jeżeli wydasz na nią powyżej $600 zielonych. Striptizerka siedzi w pierwszej kabinie na lewo.

Boatyard

Są to wielkie doki mieszczące się w Viceport. Kosztują one $10.000 a dzienny dochód z tej inwestycji to $2.000. Znajduje się tutaj tylko jedna misja, której wykonanie nie sprawi Ci większych kłopotów. Na terenie doków znajduje się także Pay 'n' Spray, gdzie możesz przemalować auto. Dojazd do doków jest niezmiernie łatwy. Wystarczy wyjechać na główną ulicę prowadzącą wzdłuż nabrzeża i jechać do końca w kierunku południa (South). Po wykonanej misji będziesz miał na przystani do wykorzystania dwie łodzie (Squalo i Cuban Jetmax). Koło miejsca do zapisywania gry, a dokładniej po drugiej stronie ulicy możesz zabrać Mac'a i vana dostawczego Pony.

Nazwa: Checkpoint Charlie
Nagroda: $1.000
Info: Musisz pozbierać z wody paczki. Do tego celu użyj jakiejś z dwóch łodzi. Po lewej stoi Squalo, którym już kiedyś pływałeś, a po prawej Cuban Jetmax, którym mi się osobiście lepiej pływa. Po starcie przejeżdżaj przez checkpointy zbierając paczki. Wyścig jest podobny do tego, jaki robiłeś w pierwszej misji dla Umberto Robiny. Najtrudniejszy moment wyścigu jest na samym początku, a są to trze wyskocznie nad którymi leżą paczki. Zły skok pozbawia Cię szans na wygranie wyścigu. Misję to możesz wykonywać wielokrotnie.

Interglobal Films

Budynek agencji filmowej znajduje się na Prawn Island. Za wykupienie trzeba zapłacić $60.000, a codziennie zyskiwać będziesz $7.000. Tutaj też znajdują się najciekawsze misje ze wszystkich dostępnych tego rodzaju. W budce strażnika możesz zapisywać grę, a na przeciwko w Stage C znajdziesz ukrytą figurkę. Ale to nie wszystko, bo w Stage B zobaczysz prom kosmiczny przygotowany specjalnie do ujęcia lądowania na księżycu, a za nim znajdziesz M4...

Misje dodatkowe

Spis wszystkich dodatkowych misji, które nie są potrzebne by ukończyć główny wątek gry. Dostęp do nich masz bezpośrednio podczas gry, ale radzę najpierw ukończyć podstawową część gry, a dopiero potem zabrać się za misje dodatkowe. Aha, te od anonimowego zleceniodawcy będziesz dostawał przez budkę telefoniczną gdzieś w mieście, a zostaniesz o nich poinformowany na swój telefon komórkowy.

Love Fist

Nazwa: Love Juice
Nagroda: $2.000
Info: Jedź do dealera po towar. Jednak ustaw się odwrotnie niż wjeżdżasz, bo to pomoże Ci w pogoni z nim. Po scence ścigaj go i zabij (ma Stubby Shotgun). Weź walizkę i po odebranym telefonie jedź po Mercedes. Siedzi w domku koło pola golfowego, więc użyj pobliskiego mostu, aby się do niej dostać. Gdy wsiądzie do Twojego wozu, będziesz miał 1 minutę i 20 sekund aby dostarczyć ją do studia nagraniowego, gdzie siedzą kolesie z kapeli.

Nazwa: Psycho Killer
Nagroda: $4.000
Info: Weź limuzynę Love Fist i jedź pod sklep, gdzie są fani zespołu. Po filmiku demaskującym mordercę musisz go ścigać i zabić. Koleś ma szybszy wóz, ale na zakrętach możesz spróbować w niego uderzyć z całej siły. Najlepiej go zablokuj i przebij mu koła, albo od razu strzel kierowcy przez przednią szybę w głowę.

Big Mitch Baker

Nazwa: Alloy Wheels Of Steel
Nagroda: $1.000
Info: Kent Paul chce, aby ludzie Mitcha bronili kapelę Love Fist. Niestety nic nie ma za darmo. Na początek musisz udowodnić Bakerowi, że potrafisz jeździć takimi motorami jak Angel czy Freeway. Weź jeden z nich i stań na starcie tego wyścigu. Jest on prosty, bo mimo tego że na początku rywale Ci odjadą, to potem będą się często wywracać i wjeżdżać w złe uliczki.

Nazwa: Messing Witch The Man
Nagroda: $2.000
Info: Trudna misja, jeżeli nie masz czołgu Rhino. Jeżeli go natomiast posiadasz, to misja jest banalna. Musisz wywołać panikę w mieście, aby ludzie drżeli ze strachu. Masz do zapełnienia cały chaosmeter. Gdy jesteś w posiadaniu czołgu wystarczy zacząć rozrabiać, policja zjawi się od razu i będziesz miał na sobie FBI gdy misja zostanie Ci zaliczona. Jeżeli nie masz czołgu to sprawa jest znacznie trudniejsza, bo czasu będzie coraz mniej, a miernik nie będzie się coś chciał zapełniać. Ja osobiście wolałem specjalnie ukraść czołg wojsku na szóstym stopniu poszukiwania i potem robić misję niż męczyć się z czasem bez czołgu.

Nazwa: Hog Tied
Nagroda: $4.000
Info: Streetwannabes porwali motor Big Mitcha i przetrzymują go na tyłach Ammu-Nation. Masz wziąć jakiś motor i wyskoczyć ze schodów i wylądować na dachu. Nie musisz, bo zrobisz to samo nawet w Infernusie. Jeżeli jednak chcesz koniecznie zrobić skok motorem to stoi jeden na wystawie po przeciwnej stronie baru. Weź go (PCJ 600) i skocz. Po lądowaniu na dachu zejdź na dół po schodkach i weź motor Bakera. Uciekaj stamtąd. Gang jest wyposażony w karabinki Tec, więc nie zasiedź się u nich. Po wyjeździe na ulicę zaczną Cię gonić wozy gangu - Gang Burrito. Ucieknij im i dostarcz Angela pod bar.

Love Fist

Nazwa: Publicity Tour
Nagroda: $8.000
Info: Musisz zawieść gdzieś zespół Love Fist. Po wejściu do wozu okazuje się, że ktoś zostawił tam kasetę. Po jej odsłuchaniu dowiadujesz się, że jeżeli zwolnisz zbytnio lub się zatrzymasz, to limuzyna wybuchnie. Jedź więc na przód i najlepiej dojedź do tej długiej drogi przy nabrzeżu. Nie musisz jechać z całą prędkością, wystarczy że nie dopuścisz, by miernik w prawym górnym rogu się zapełnił. Po dojechaniu do portu kolesie z kapeli powinni rozbroić bombę. Teraz zawieź ich na koncert. Po tej misji dowiesz się, że masz duże zapasy respektu u motocyklistów i Mitcha Bakera.

Umberto Robina

Nazwa: Stunt Boat Challenge
Nagroda: $1.000 + Auntie Poulet chce się z Tobą widzieć
Info: Po krótkiej, ale zabawnej rozmowie lądujesz w łodzi. Musisz przepłynąć przez wszystkie checkpointy w trzy minuty. Nie jest to zbyt wymagający wyścig z czasem i pokonasz go nawet jeżeli porozbijasz się trochę. Okazuje się, że na prawdę masz "big cojones" :)

Nazwa: Cannon Fodder
Nagroda: $2.000
Info: świetna misja. Weź jakiegoś vana i podjedź pod kafejkę po chłopaków z Kuby. Teraz jedź z nimi w miejsce wojny gangów. Musisz razem z nimi wykończyć Haitańczyków. Do tych stojących za wozem najlepiej wal ze snajperki. Potem przybędą posiłki, a Ty będziesz musiał zdjąć snajpera z dachu. Na sam koniec właź do vana i uciekaj z prochami do kafejki Robiny. Będziesz miał na sobie giny, ale nie przejmuj się tym. Do Robins's Cafe jest blisko.

Nazwa: Noral Engagment
Nagroda: $4.000
Info: Jedź się spotkać z Rico. Popłyniecie jego łodzią na spotkanie dwóch gangów - Streetwannabes i Haitans. Musisz zabić ich wszystkich - będąc w łodzi zdejmij także snajpera z dachu i kolesi przed domem. Jeżeli nie dajesz rady od frontu, to możesz zajść ich wszystkich od tyłu. Po zabiciu wszystkich weź trzy teczki z prochami. Zobaczysz scenkę w której Rico ginie. Zabij tych dwóch Haitańczyków i uciekaj przed policją (nawet nie myśl o pontonie pozostawionym przez nich). Do tego celu możesz użyć Landstalkera stojącego przed domem. Musisz dotrzeć do Robina's Cafe by ukończyć misję.

Auntie Poulet

Nazwa: Juju Scramble
Nagroda: $1.000
Info: Musisz zebrać trzy walizki, ale za każdą z nich dostajesz dwa stopnie poszukiwania. Na szczęście wszystkie trzy są niedaleko siebie i nie musisz dużo jeździć. Po ich zabraniu wracaj do domku Auntie.

Nazwa: Bombs Away!
Nagroda: $4.000
Info: To wbrew pozorom nie jest taka trudna misja. Musisz tylko opanować latanie samolocikiem, które jest znacznie łatwiejsze niż Dodo z GTA 3, ponieważ nie musisz dbać o siłę nośną. Twoim zadaniem jest zniszczenie Cuban Hermesa i trzech łodzi kubańczyków. Masz do dyspozycji trzy samolociki, każdy z nieograniczoną liczbą bomb, ale z ograniczonym czasem latania. Najlepiej jest zlecieć możliwie nisko i zrzucić bombę na zaznaczoną łódź. Teraz kubańczycy rzuca się do ucieczki. W obawie przed samolocikiem zaczną do niego także strzelać. Rozwal wszystkie zaznaczone punkty, to ukończysz misję.

Nazwa: Dirty Lickin's
Nagroda: $5.000
Info: Fajna misja. Weź od Auntie snajperkę i idź na dach budynku obok jej domku (to po drugiej stronie ulicy). Weź najlepiej Adrenaline Pills spod schodów na dach i stań w wyznaczonym miejscu. Teraz musisz zabić wszystkich kubańczyków (te białe koszulki, wskazuje na nich strzałka). Po kilku strzałach przyjedzie ekipa w vanie, by pomóc kumplom. Zabij ich, a po chwili rozwal nadbiegającą grupę kilkunastu kubańczyków najlepiej z Rocket Launchera albo, jeśli nie masz to z M4 lub Krugera. Zawalisz misję, jeżeli zabijesz jakiegoś Haitańczyka lub gdy Cię zobaczą.

Umberto Robina

Nazwa: Trojan Voodoo
Nagroda: $10.000
Info: Weź Pepe ze sobą i znajdźcie Voodoo - wóz gangu z Haiti. Po zabraniu go jedź z nim do Rico poznać resztę kubańczyków. Po krótkiej rozmowie okazuje się, że jedziecie rozwalić haitańską fabrykę narkotyków. Stań w wyznaczonym miejscu i nie waż się wysiadać z wozu zanim nie zaparkujesz w wyznaczonym miejscu za bramą, już na terenie fabryki. Nie otwieraj ognie, tylko podjedź pod drzwi wejściowe. Teraz akcja się rozpoczyna. Wyjdź z wozu i wejdź do środka fabryki. Zabij kolesia pilnującego pierwszego miejsca, gdzie należy podłożyć ładunek i zamontuj go. Od teraz masz 45 sekund na podłożenie następnych i ucieczkę. Zabijaj tylko kolesi pilnujących miejsc do podłożenia bomby. Dwa są na dole i jedno na górze. Resztą Haitańczyków zajmą się Twoi przyjaciele z Kuby. Po podłożeniu ładunków musisz uciekać. Biegnij sprintem (nie wsiadaj do wozu!) do bramy wjazdowej. Niestety jest zamknięta i do tego pilnowana przez wrogów. Skręć więc w prawo, jeszcze raz w prawo i wbiegnij schodami na dach cały czas trzymając sprint. Chodzi o to, że jeżeli nie uciekniesz na określoną odległość, to chłopaki zatrzymają detonację, abyś nie zginął. Zeskocz na ulicę i poczekaj na telefon od Umberto Robiny, który powie Ci, że dla niego jesteś zawsze kubańczykiem.

Phil Cassidy

Nazwa: Gun Runner
Nagroda: $2.000
Info: Musisz zabrać określone bronie im właścicielom. Jedź do kolesi na północ i rzuć im na drogę detonowany zdalnie granat. Zdetonuj, kiedy jedna z ciężarówek przejedzie koło niego. Weź M60, który wskazuje strzałka i rozwal z niego drugi wóz. Teraz weź z tamtego Mac'a i jedź po następnych. Uważaj na kolesi, którzy będą stale przyjeżdżać na Faggio. Ale za to za rozwalenie jednego z nich masz bonus - $100! Weź od tych dwóch pozostałych gości Pythona i S.P.A.S. 12 i jeżeli nie rozwaliłeś ich furgonetek, to zrób to. Uwaga - do zabrania tych czterech broni możesz użyć innej taktyki.

Nazwa: Boomshine Sajgon
Nagroda: $4.000
Info: Phil zaczął po pijanemu majstrować cos przy bombie. To się musiało źle skończyć i skończyło. Phźil stracił rękę i musisz go teraz zawieść jego Patriotem do szpitala. Jednak po przyjeździe na miejsce Phil zasugerował, abyś go lepiej zawiózł do znajomego lekarza, który mieszka koło kawiarenki Umberto Robiny. Dowieź Phila całego (w prawym górnym rogu jest jego życie) a ukończysz misję. Dla utrudnienia ekran jest zaróżowiony i się cały czas kołysze, co znacznie utrudnia jazdę (pewnie wstrząs po wybuchu). Po tej misji będziesz mógł kupić w Phils Place kilka broni i wziąć stamtąd cywilnego Patriota.

Anonimowy zleceniodawca

Nazwa: Road Kill
Nagroda: $500
Info: Jedź zabić dostawcę pizzy, który rozwozi towar klientom. Masz czas, zanim rozwiezie swoje pizze. Porusza się on za skuterze Pizza Boy, odmianie Faggio, więc łatwo go będzie zabić. Wystarczy przewrócić jego motor i załatwić resztę.

Nazwa: Waste The Wife
Nagroda: $2.000
Info: Musisz zabić panią Dawson. Jest to ładna blondynka jeżdżąca wozem o nazwie Comet. Będzie wychodziła właśnie od jubilera. Ma to wyglądać na wypadek samochodowy, więc nie możesz użyć broni. Tylko ją uderzaj, aż pasek życia spadnie jej do zera.

Nazwa: Autocide
Nagroda: $4.000
Info: Ktoś chce obrobić bank a ty musisz zrobić coś, żaby do tego nie doszło. W tym celu weź bronie z podwórka jakiegoś domu niedaleko budki telefonicznej i jedź do Mikea Griffina. Sugeruję użyć PCJ 600 stojącego obok Ciebie. Mike jest on robotnikiem i pracuje na wysokościach, więc zdejmij go ze snajperki. Teraz do Dicka Tannera. Jest on kierowcą Securicara i zacznie przed Tobą uciekać, jeżeli nie zabijesz go jeszcze na postoju. Strzelaj przez przednią szybę w głowę kierowcy. Następni są Marcus Hammond i Franco Carter. Spraw, by Cię zobaczyli i zabij tego, co został. Teraz jedź za tym drugim i strzelaj z karabinku przed siebie w jego samochód. Po kilku sekundach powinieneś rozwalić jego samochód i go zabić. Teraz jedź załatwić Nicka Konga łowiącego ryby na swojej łodzi. Strzelaj z brzegu ze snajperki, to go załatwisz bez problemu. Teraz po Charlie Dilsona. Jeździ on na swoim ścigaczu gdzieś w mieście. Po zabiciu go misja kończy się sukcesem. Aha, jeszcze jedno - na wszystko masz 9 minut.

Nazwa: Check Out At Check In
Nagroda: $8.000
Info: Jedź na lotnisko do budki telefonicznej. Gadając przez telefon dowiesz się, ze musisz zabić odbiorców pewnej teczki. Ma ją dać oznaczona strzałką kobieta. Ale pamiętaj, by kobieta ta nie zauważyła zabójstwa. Kolesi odbierających teczkę jest dwóch (mają karabiny). Teraz dostałeś w nagrodę dwie "gwiazdki" więc nie pogarszaj i tak już trudnej sytuacji. Masz bowiem na głowie także zabójców próbujących zemścić się za swoich kumpli z lotniska. Weź bronie sprzed wejścia (jeżeli będziesz miał czas) i uciekaj. Po skręceniu w prawo uważaj na dwa wozy, które wyjadą z parkingu (tam jest także Body Armor). Po pokonaniu zakrętu spotkasz jeszcze jeden taki czarny wóz ze strzelcem wystającym przez okienko w dachu. Od teraz jesteś goniony przez policję i nasłanych zabójców. Dostarcz teczkę do Ammu-Nation w Downtown by ukończyć misję.

Nazwa: Loose Ends
Nagroda: $16.000
Info: Odbierz telefon koło lodziarni i wejdź przez bramę, która się otworzyła. W tej misji idealnym rozwiązaniem na Twoje kłopoty jest snajperka, chociażby Sniper Rifle. Stań w bramie i zabij dwóch / trzech kolesi przy wozie. Gdy dojdziesz do rogu, wyjdź na chwilę i strzelaj z karabinku w czerwoną beczkę koło wozu. Obydwa samochody powinny wybuchnąć po chwili od jej zdetonowania. Teraz ze snajperki zdejmij wszystkich, których widzisz z tego miejsca. Dobra, teraz wejdź na schody koło Ciebie i stamtąd zacznij zabijać wrogów ze snajperki lub, jeżeli masz celne oko - M4 albo Kruger. Uważaj, bo wrogowie są ukrycie niemal wszędzie, gdzie jest to możliwe i mają MP. Poza tym są ubrani na czarno, więc nie będą się raczej rzucać w oczy. Po zabiciu wszystkich na placu idź na lądowisko helikoptera. Na wprost siebie widzisz walizkę, którą musisz wziąć ale zdrowy rozsądek podpowiada, aby pójść po nią od jakiegoś boku. I słusznie - czeka tam czterech kolesi z MP, którzy chcą Cię zabić. Po zabraniu walizki udaj się pobliskiego helikoptera bądź, jeżeli nie umiesz jeszcze latać, wracaj drogą którą przyszedłeś. Tak czy inaczej musisz dotrzeć cało do lądowiska helikopterów na Escobar International Airport, czyli na lotnisko.

Misje Top Fun

Misje te można zdobyć wsiadając do vana o nazwie Top Fun. Samochód jest duży, w białym kolorze z napisem na ścianie bocznej. Stoi zazwyczaj w jakiś ukrytych miejscach, ale czasem musisz go wykorzystać przy jakiejś misji. Misje z vana możesz wykonywać ile razy chcesz i o każdej porze, chyba że zniszczysz ten samochód. Podczas wykonywana zadania, nie można nim jeździć po okolicy, co oznacza że nie ruszysz go z miejsca w którym aktualnie stoi. Przerwać misję możesz jedynie wtedy, kiedy twój samochodzik, samolocik lub helikopterek wybuchnie, a ty wtedy wysiądziesz.

Misje vigilante

Tak jak to miało miejsce w GTA 3, tak i tutaj możemy odpocząć na chwilę od fachu zabójcy i złodzieja zaczynając robotę jako np.: dostawca pizzy. W Grand Theft Auto: Vice City zadań typu vigilante jest znacznie więcej i są ciekawsze, a zarazem trudniejsze. Pamiętasz jak wyglądały misje Paramedic z poprzedniej części gry? Musiałeś przechodzić je poziomami, a za każdym razem zwiększał się poziom trudności. Teraz prawie wszystkie misje tak wyglądają!

Nazwa: Pizza Boy Mission
Pojazd: Pizza Boy
Info: Musisz rozwieźć pizzę do wszystkich czekających klientów zanim się rozmyślą i zamówią w innej restauracji. Pizzę rzucasz systemem Drive-By, czyli spojrzenie w bok + przycisk strzału. Jeżeli rzucisz za daleko, to klient nie będzie chciał po nią biec i będzie czekał dalej. Jeżeli skończą Ci się zapasy, to jedź do pizzerni po jeszcze więcej gorących przysmaków. Za każdym razem po udanym rozwiezieniu przybywa jeden kupiec i trochę dodatkowego czasu. Aby pobrać nowe zamówienie musisz podjechać do pizzerni w miejsce, gdzie stał wcześniej Pizza Boy - motorek to przerobione Faggio. Po zaliczeniu zadania dostajesz $5.000, a poziom Twojego zdrowia wzrasta ze 100% do 150%. Misje kończą się na 10 poziomie ale musisz dojechać ten ostatni raz pod pizzernię.

Nazwa: Vigilante
Pojazd: Police, Enforcer, FBI Rancher, FBI Washington, Rhino
Info: Pamiętasz misje Vigilante z GTA 3? Tutaj nic się nie zmieniło poza tym, że teraz z każdym razem przybywa Ci przestępców w pojeździe, a potem pojazdów (które jadą konwojem). Jeżeli zobaczą Twoją obecność, to albo zaczną uciekać albo zatrzymają wozy i wysiądą, by Cię zastrzelić lub rozwalić Twój wóz. Jeżeli jedziesz czołgiem, to staraj się nie rozwalać cywilnych wozów, by moment rozpoczęcia za Tobą pościgu jak najbardziej oddalić. Nagroda jest taka sama jak za ukończenie tych misji helikopterem Hunter - Body Armor wzrasta do poziomu 150%.

Nazwa: Brown Thunder
Pojazd: Hunter
Info: Jest to rodzaj misji Vigilante jako policjant, tylko że tutaj latasz helikopterem bojowym Hunter. Z dojazdem do uciekiniera nie ma żadnych problemów, ponieważ w powietrzu nie obowiązują Ciebie uliczki a jedyną przeszkodą są wysokie budynki. Gdy będziesz już widział swój cel, to zniż się i storpeduj go rakietami. Powinieneś trafić - lekko musisz być pochylony, by rakiety poszły po ukosie. Robienie tych misji to sama przyjemność. W miarę przechodzenia na kolejny poziom zwiększa się liczba uciekających wozów (jadą konwojem) i ludzi w nich siedzących. Nie zwracaj uwagi na policję, która ma do Ciebie pretensje o rozróbę w mieście. Uważaj także, by zbytnio się nie obijać o budynki i drzewa i nie waż się strzelać z rakiet w cel z bliskiej odległości. Nagrodą za skończenie misji vigilante na poziomie 12 (Hunterem albo droga lądową) jest wzrost maksymalnego poziomu Body Armor ze 100% na 150%.

Nazwa: Paramedic
Pojazd: Ambulance
Info: Tym razem zabawisz się w lekarza. Czas zyskujesz za każde odebranie pacjenta i za dowiezienie go do szpitala. Wraz ze wzrostem poziomu w misjach Paramedic będzie wzrastała liczba rannych czekających na dowiezienie do szpitala. Gdy odwozisz kogoś pod szpital, to po zatrzymaniu się startuj już w momencie, gdy poszkodowany będzie otwierał drzwi, a jeszcze nie wyjdzie. ta osoba i tak zostanie Ci zaliczona, a zyskasz kilka cennych metrów do innej ofiary.

Nazwa: Taxi Driver
Pojazd: Taxi, Kaufman Cab, Zebra Cab
Info: Musisz znaleźć jakąś taksówkę. Jeździ ich po mieście pełno, więc nie powinno być problemów. Zadanie polega na rozwożeniu ludzi we wskazane przez nich miejsca w określonym czasie. Jeżeli czas się skończy to ludzie wysiadają. Dobry kierowca nie jeździ zbyt dziko, bo przestraszy tylko pasażera. Aby zdobyć klienta rozglądaj się po chodnikach, z reguły pojawiają się przed Tobą i nie trzeba po nich zawracać. Możesz zastosować trik z kierowcą taksówki znany z poprzedniej części GTA. Zabierz mu taksówkę i od razu włącz misje, a pierwszym klientem będzie właśnie ten taksówkarz. Jeżeli podczas wykonywania zlecenia będziesz szybki, może dostaniesz Speed Bonus. Nie trzeba misji taksówką zrobić wszystkich naraz, można je wykonywać stopniowo. Nie ma tutaj poziomów, jak w pozostałych misjach. Gdy z taksówki będzie wydobywał się czarny dym, klienci nie będą chcieli wsiadać i dostaniesz komunikat aby naprawić taksówkę.

Nazwa: Firefighter
Pojazd: Firetruck
Info: Masz do ugaszenia kilkadziesiąt pożarów w mieście. Na pierwszych poziomach palą się tylko pojedyncze samochody, potem po ugaszeniu wozu wybiega z niego człowiek, który zaczyna uciekać i wygląda jak pochodnia. Jego też trzeba ugasić. Najlepiej jedź za nim i lej w niego wodą. Z reguły człowiek jest ugaszony po dwóch ciosach strumieniem wody. Na wyższych poziomach przybywa Ci pojazdów i ludzi z nich wysiadających. Najlepiej najpierw gasić wozy, a gdy zaczną z nich wysiadać ludzie, to lać w nich wodą, by nie uciekli. Jeżeli ukończysz pomyślnie dwunasty poziom, to stajesz się kompletnie ognioodporny. Misje strażakiem są bardzo łatwe i do przejścia za pierwszym podejściem.

www.evilofkillersdb.pun.pl www.wsfii.pun.pl www.klanlegends.pun.pl www.l2pklan.pun.pl www.anty-troll.pun.pl