Gry MMORPG

Forum o grach MMORPG i innych

Ogłoszenie

Chojnie nagradzam rangami rozpowszechnianie forum,pomoc w rozwoju oraz częste udzielanie sie na nim!! Już teraz powiedz przyjaciołom o tym forum!!

#1 Dzisiaj 10:21

Daniel

Administrator

10264469
Skąd: Bilesko - Biała
Zarejestrowany: 2008-05-19
Posty: 100
Punktów :   
WWW

Fallout

a "solucja" zawiera wszystkie niezbędne akcje do zakończenia gry łącznie z questami. Jakkolwiek jest to tylko jedna z opcji przejścia Fallouta więc radzę po prostu ją przeczytać i znaleźć własną drogę do zakończenia.

Grę rozpoczynamy od wybrania postaci. Nie polecam wybierania już gotowej ponieważ tak naprawdę niczym się nie wyróżniają i ukończenie nimi gry będzie trudniejsze. Rozpocznij więc od stworzenia własnego bohatera. Należy tez wybrać płeć postaci. Akurat ta cecha nie wpływa bardzo na grę ale np. grając kobieta morza się spotkać z "niemoralnymi" propozycjami a nawet wyzwiskami (np.: "Ty ***** nie powinnaś się bawić w męskim świecie")

Zaczynamy w jaskini przy wejściu do Vaulty 13.

Przeszukaj zwłoki przy wejściu i uzbrój się. Postaraj się zabić wszystkie szczury w jaskini (jest ich 20) To powinno Ci dać 500 punktów doświadczenia. Prawdopodobnie zostaniesz ranny a to da Ci możliwość użycia umiejętności "First Aid" i "Doctor". Dla postaci z levelem 1-5 daje to szansę zarobienia cennych punktów doświadczenia.

Wyjście z jaskini jest w zachodniej jej części. Teraz skieruj się w stronę Vaulty 15. Po drodze odkryjesz miejsce oznaczone zielonym kołem. Będzie to Shady Sands. Zatrzymaj się tam. Pierwsze co musisz zrobić to schować swoja broń. Większość postaci w grze nie będzie chciała z tobą rozmawiać jeśli trzymasz broń w ręku. Morze się tez zdarzyć ze któraś z ważnych postaci (NPC) zaatakuje cię i stracisz szansę na "quest" od niej. Tak więc zawsze jak wchodzisz do miasta chowaj broń.

Porozmawiaj ze Sethem (strażnikiem przy bramie) On Ci opowie o problemie z Radscorpionami. Zanim się wybierzesz do ich jaskini. Przejdź się po mieście i porozmawiaj z Ianem (jedyny ubrany w skórę) Jeśli będziesz miał szczęście to Ian przyłączy się do Ciebie. Ian będzie Ci towarzyszył, prez całą, chyba że zostanie zabity albo ciężko ranny. Teraz wróć do strażnika przy bramie i poproś go aby cię zabrał do jaskini Radscorpionów.

Tu zadanie jest proste. Trzeba zabić wszystkie Radskorpiony. Jeśli jesteś z Ianem nie przejmuj się ze na twój jeden strzał przypada na jego 3 celne. Doświadczenie za jego "ofiary" idzie na twoje konto. Nie zapomnij też zabrać ze sobą przynajmniej dwóch kolców Radscorpionów. Wyjdź z jaskini i wróć do Shady Sands.

Teraz jest czas na rozmowę ze wszystkimi w mieście. Jeśli Ian nie chciał się do Ciebie poprzednio przyłączyć spróbuj jeszcze raz. Pójdź do doktora i daj mu kolec Radscorpiona. W zamian dostaniesz antidotum na jad. Przejdź za parawan w domu doktora gdzie zobaczysz lezącego człowieka. Użyj na nim antidotum. Dostaniesz za to punkty doświadczenia. Teraz pójdź do Setha (strażnika) i wymień się z nim (barter) na linę za np. kolec radscorpiona. Wyjdź z Shady Sands. Udaj się do Vault 15

Przejdź do pierwszego levelu Vault 15 i znajdź windę. Użyj liny aby zejść na 2 poziom. Przeszukaj 2 poziom i znajdź linę. Zejdź na 3 poziom. Tam skieruj się w do południowo wschodniej części. Klękając na zasypane kamieniami drzwi dowiesz się ze tu nie znajdziesz chipa i dostaniesz punkty doświadczenia. Wyjdź z Vault 15 i skieruj się do Junktown.

Po przybyciu do Junktown porozmawiaj ze strażnikami. Potem znajdź Killiana Darkwattera, właściciela sklepu w centrum. Porozmawiaj z nim. W trakcie rozmowy będziesz świadkiem próby zabicia Darkwatera. Zabij zamachowcę. Powróć do rozmowy z Killianem. Zaproponuje ci on zdobycie dowodów obciążających Gizmo, lokalnego szefa mafii. Z mikrofonem i magnetofonem udaj się do Gizma. W czasie rozmowy z Gizmem zaproponuj mu ze zabijesz Killiana. Gizmo przyzna się ze chce jego głowy. Wróć z nagraniem do Darkwatera. On zaproponuje ci udział w aresztowaniu Gizmo. Po zabiciu Gizma i jego ochroniarza Iza pójdź do kapitana straży przy wejściu do Junktown. On da ci jeszcze jedno zadanie. Masz załatwić gang Skulza. Pójdź do "Scum Pita" o 20:00 gdzie będziesz świadkiem morderstwa popełnionego przez barmana na członku gangu. Ukradnij urnę z prochami i pokaż ja Vinniemu szefowi gangu. Vinni zaproponuje Ci udział w morderstwie barmana. Pójdź do Kapitana straży i opowiedz mu o planowanym morderstwie. Jest jeszcze jeden quest w Junktown który morze przynieść Ci trochę doświadczenia. Pomórz Philipowi pozbyć się psa który nie pozwala mu wejść do domu (użyj "iguana-on-the-stick"). Teraz czas odwiedzić Hub.

Hub jest wielkim miastem i czeka tam na twojego bohatera dużo ciekawych rzeczy i questów. Postaram się przedstawić te najważniejsze.

Po pierwsze postaraj się rozejrzeć po mieście i porozmawiać z paroma osobami. Udaj się do sprzedawcy broni na starym mieście (Old Town) Możesz tam kupić najmocniejszą w grze broń "białą". Przejrzyj to co ma do sprzedania i zapytaj o coś co ma większego "kopa" (more punch). Wtedy sprzedawca zaproponuje Ci Super Sledge (wielki młot). Broń palną możesz dostać w sklepie z bronią u Beth. Zanim coś kupisz udaj się do Butcha szefa Far Go Traders. On zleci Ci prace. Będziesz musiał się dowiedzieć co się dzieje z zaginionymi karawanami. Porozmawiaj z nim także o Deth Clow. Teraz możesz pójść do Beth. Jeśli dobrze Ci pójdzie Beth da Ci rabat na broń. Następnie musisz porozmawiać z Szaleńcem który mieszka w Old Town obok Harolda (mutanta). Kiedy odmówi on rozmowy z tobą pójdź do Harolda i porozmawiaj z nim. Po powrocie do szaleńca zabierze cie on do Jaskini Deth Clow'ów. Nie trudź się ich zabijaniem. Wrócisz tam jak będziesz miał lepszą broń. Teraz czas porozmawiać z Kaynem w kasynie. Porozmawiaj z nim o pracy. On zaprowadzi Cię do szefa podziemia Deckera. Zaraz po wizycie w piwnicy i rozmowie z Deckerem idź do Sheryffa. I opowiedz mu o rozmowie. Sheryff zaproponuje Ci udział w aresztowaniu Deckera. Zgódź się. Po zabiciu Deckera i wszystkich jego wspólników wróć do Sheryfa po nagrodę. Teraz czas odwiedzić sprzedawców wody (Wather Merchants). Porozmawiaj z nimi o chipie. Dowiesz się tam ze Necropolis odmawia przyjęcia dostaw wody (Co w praktyce znaczy że mają wodę z jakiegoś innego źródła). Zaproponują Ci także dostawy wody do twojej Vaulty. Jeśli masz o 2000 forsy za dużo możesz się zdecydować. Możesz jeszcze wygrać pieniądze w kasynie ale do tego potrzeba bardzo dobrze rozwiniętej umiejętności "gambling". Najlepiej jednak odmówić im (zawsze można przyjść później) ponieważ forsa się później przyda. Jeśli skorzystasz z ich oferty będziesz miał 100dni więcej na znalezienie chipa.

Pamiętaj aby zwiedzić cały Hub ponieważ są tam jeszcze inne questy, których wykonanie nie zaważy na ukończeniu gry, ale nagrody są warte twojej krwi:).

Powróć do Shady Sands.

Idź do Setha. Powie Ci on o porwaniu Thandy ( Jeśli z nią rozmawiałeś to pamiętasz zapewne że strasznie jej się nudziło w Shady Sands ).

Czas pokazać Raiderom "kto tu rządzi".

Udaj się do ich obozu Raiderów i wyzwij Khana na pojedynek. Pokonaj go i odbij dziewczęta. Wróć po nagrodę do Shady Sands. Możesz później zabić wszystkich Raiderów. Ich "zbroje" są dużo warte (800).

Teraz czas na Necropolis. W Hubie dowiedziałeś się że Necropolis jest samowystarczalne jeśli chodzi o wodę więc zadaniem twoim jest znalezienie chipa który jest używany zamiast zepsutej pompy. Znajdź Watershed i porozmawiaj z napotkanymi ghoulami. Ich przywódca wyjaśni Ci ze mają problemy z pompą i dlatego używają chipa. Zgódź się naprawić pompę. Teraz musisz porozmawiać z Setem (mieszka gdzieś w centrum Necropolis. Opowie Ci on o grupie mutantów która sprawia mu problemy. Udaj się na wskazane miejsce i postaraj się ich pozabijać (UWAGA powinieneś koniecznie wcześniej zrobić savea). Jak uda Ci się zabić mutantów zabierz ich rzeczy i przeszukaj okolice. Powinieneś znaleźć trochę złomu. Zanieś to do wcześniej spotkanego ghoula. Dostaniesz od niego książki. Przeczytaj je i użyj umiejętności reperacji. na pompie. Teraz musisz tylko znaleźć chip.

Teraz czas odwiedzić Bractwo Stali (Brotherhood of Steel) Pogadaj z gościem przy wejściu ( Niech nie skusi Cię żeby go zabić za jego wspaniałą zbroję poza tym ze stracisz questy to nie zostawi on po sobie zbroi). Dostaniesz od niego zadanie odwiedzenia starej świątyni Ancient Order. Po wykonaniu zadania zostaniesz członkiem bractwa i dostaniesz najlepszą zbroje w grze "Power Armor". Czas wykonać "questa".

Przed udaniem się na miejsce zwane The Glow upewnij się że masz środki przeciw radiacji np. Rad-X, oraz linę. Po przybyciu na miejsce zajrzyj rad-x zanim się "upieczesz". Tu zadanie jest w miarę proste. Zobaczysz wielką dziurę w ziemi. Musisz zejść tamtędy do niższych poziomów. Użyj liny na krańcu krateru (morze być to trochę trudne, miejsce w którym możesz zejść znajduje się po południowo zachodniej stronie.) Na dole pozostaje już tylko przeszukanie świątyni. Wypełnienie zadania zleconego przez bractwo jest proste. Musisz znaleźć holodisk przy zwłokach człowieka na pierwszym levelu. Radzę jednak abyś przeszukał cały "The Glow" Poza rzeczami które możesz tam znaleźć, dowiesz się również skąd pochodzą "Super Mutanty". Sposób na dowiedzenie się tego pozostawiam graczowi.

Po powrocie do Bractwa zostaniesz przyjęty. Odwiedź sale treningową i porozmawiaj z szefem Jeśli udało Ci się trafić w Hubie na grupę porywaczy i uratować gościa za drzwiami, będziesz miał okazje na wybranie jednej rzeczy z wyposażenia. Wybierz Power Armor!!! Dostaniesz go od człowieka przy drzwiach. Jeśli jednak nie wypełniłeś tego questu udaj się do warsztatów na trzecim levelu i pogadaj z człowiekiem reperującym "Power Armor". Okaże się ze jeśli przyniesiesz mu brakująca część "systolic motivator" (możesz go dostać od Michala albo ukraść od innego członka bractwa) dostaniesz swoją Power Armor. Udaj się jeszcze do doctora który morze Cię wyleczyć ze wszystkich urazów, radiacji, czy zatrucia. Potem pójdź do biblioteki i porozmawiaj tam z "szefową" Na najniższym poziomie znajduje się "Council of Elders" Od nich dostaniesz zadanie ale przed tym należy załatwić sprawy w Boneyard.

W Boneyard zobaczysz jak gang "The Regulators" terroryzuje miasteczko. Na razie nie czas żeby się nimi zająć. Znajdź chemika Milsa. Poprosi cię on abyś znalazł części do naprawienia "Hydroponick Farm" Teraz czas porozmawiać z Zimmermanem. Dostaniesz od niego zadanie zabicia przywódcy "The Blades" którego Zimmerman obwinia o zabicie swojego syna. Idź do klubu w którym rezydują "The Blades" i znajdź kobietę ubraną w skórę w południowo wschodniej części budynku. Zacznij z nią rozmowę i pozwól aby udowodniła swą niewinność dając Ci holodisk z dowodem obarczającym "The Regulators". Wróć do Zimmermana i wyjaw mu prawdę. Zostanie on zabity a ty będziesz musiał wykończyć Regulatorów. Całe miasteczko będzie ci dziękować za pozbycie się ich. Znajdź Nicole założycielkę "Followers of the Apocalipse" Dowiesz się od niej ze coś złego dzieje się w katedrze (Cathedral). Powiedz jej ze się tym zajmiesz. Teraz czas na odwiedzić Gun Ranners. Upewnij się wcześniej ze masz sporo miejsca w Inwentory i posprzedawaj niepotrzebną broń (tylko nie sprzedawaj swojej najlepszej). Udaj się na plac przy barze zajmowanym przez The Blades i skręć w prawo. Jeśli nie masz dobrej broni, albo ochoty do walki postaraj się użyć (jeśli znalazłeś albo kupiłeś) Stelth Boya i przemknij niezauważony trzymając się prawej strony do Gun Rannersów. Jeśli chcesz walczyć możesz zabić dwa Death Clowy (maja one około 400hp) Pogadaj z szefem Gun Rannersów. Dowiesz się że mają oni zamiar się stąd wynieść. Zgódź się zabić wszystkie Death Clowy w zamian za broń Teraz zakup jakąś niezłą broń i udaj się z powrotem. Jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś zabij dwa Deth Clowy i zabierz części do pompy ze zwłok leżących w pobliżu. Udaj się do podziemi i pozbądź się ostatniego Deth Clowa i jaj. Wróć do Gabriela. Powie Ci on wtedy że skoro pozbyłeś się i Deth Clowów i Regulatorów postanowiło zostać. Wróć do Milsa z częściami znalezionymi przy zwłokach, potem zanieś te części Smittiego a potem znowu do Milsa. Pójdź potem znowu do Smittiego i pozwól aby on przerobił twoją "plasma riffle". Teraz wróć do Milsa. Poprosi Cie on abyś przyniósł mu pisma o elektronice z Hub aby mógł on przerobić twoja Power Armor.

Teraz uzbrojony po zęby wróć do Bractwa i zejdź na najniższe piętro aby porozmawiać z Elderami. Dowiesz się że dochodzą ich pogłoski a wielkiej armii mutantów szykującej się na północy. Zgódź się udać na zwiady. Udaj się do Military Base. Wystarczy ze zobaczysz straże przy wejściu.

Zanim wrócisz do Bractwa i opowiesz o tym co widziałeś udaj się do swojej Vaulty i zanieś tam chip. Overseer powie Ci abyś zniszczył źródło mutacji i przywódcę mutantów.

Teraz wróć do Bractwo Stali i opowiedz o tym co widziałeś. Elderowie dadzą Ci trzech paladynów którzy co prawda ujdą z tobą pod bazę ale nie będą chcieli wejść do środka.

Pozbądź się strażników przy bramie i zabierz jednemu z nich radio. W bazie jesteś zdany na samego siebie. Po prostu zabij wszystkich. Przejścia są zabezpieczone polami siłowymi. Pomarańczowe pole możesz przejść żółte trzeba wyłączyć. Na pierwszym poziomie udaj się do komputerów po lewej stronie. Użyj radia na komputerze. Teraz na każdym poziomie bazy aby wyłączyć pola siłowe będziesz musiał użyć radia które jest połączone z komputerem. Podczas walki postaraj się najpierw zabić mutanta który ma wyrzutnie rakiet. (poza zniszczeniem rakieta cię również przewraca i tracisz punkty akcji) Zejdź na najniższy poziom i zabij szefa mutantów. Teraz pójdź do głównego komputera i uruchom sekwencje samozniszczenia i uciekaj.

Teraz idź do Katedry. Znajdź Nicol i porozmawiaj z nią. Dowiesz się o tajnym przejściu do którego klucz ma tylko Morpheus. Znajdziesz go na samej górze po pokonaniu Nightkins. Zabierz klucz od niego i zejdź na dół. Drzwi do przejścia są na przeciw schodów. Po wejściu tam zabij Nightkina i zejdź do podziemia. Obok szafy z książkami znajdziesz dziwnie wyglądającą ścianę. Otworzy się ona i napotkasz następnego potwora. Teraz musisz zejść jeszcze niżej do levelu trzeciego. Znajdź następne sekretne przejście i korytarz. Prawdopodobnie zanim dojdziesz do finałowego "Boosa" będziesz musiał użyć umiejętności doctora. Porozmawiaj z nim chwile i odmów przyłączenia się do niego. Teraz pozostaje już tylko walczyć z nim. Wraz z jego śmiercią zainicjuje się procedura odpalenie bomby atomowej. Uciekaj z katedry. Wraz z wybuchem zakończą życie wszyscy w katedrze a ty zakończysz grę Fallout.

GRATULACJE!!!


Jeśli Ci pomogłem...spodobał Ci sie mój post, temat lub poprostu chcesz mi dać punkt kliknij na + pod moim avatraem

[img]http://i29.tinypic.com/qqpjpf.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.trollekomiksowe.pun.pl www.voca-parlour.pun.pl www.inf.pun.pl www.acyl.pun.pl www.kwadratowadolina.pun.pl