Gry MMORPG

Forum o grach MMORPG i innych

Ogłoszenie

Chojnie nagradzam rangami rozpowszechnianie forum,pomoc w rozwoju oraz częste udzielanie sie na nim!! Już teraz powiedz przyjaciołom o tym forum!!

#1 Dzisiaj 10:21

Daniel

Administrator

10264469
Skąd: Bilesko - Biała
Zarejestrowany: 2008-05-19
Posty: 100
Punktów :   
WWW

Hexen II

Rady na początek:
- zapamiętuj grę jak najczęściej
- koniecznie narysuj sobie mapę przejść pomiędzy poziomami, unikniesz wtedy błądzenia
- eksplodujące beczki mają specjalne oznaczenie
- Hexena II można również przejść inaczej niż w sposób opisany poniżej
- zbieraj wszystkie rzeczy jakie znajdziesz, nawet te pozornie nieprzydatne
- poniższy opis od porad prowadzących graczy krok po kroku przejdzie w nieco mniej
szczegółowy poradnik - chcemy żebyś miał jak największą przyjemność z samodzielnej gry
- poradnik dotyczy czynności wykonywanych w odpowiedniej kolejności. Jak sami
sprawdziliśmy, czasami można zrobić coś w złej kolejności, a od czego nie będzie już powrotu - możesz wtedy błądzić po korytarzach i dwa lata !
- weź urlop albo zwolnienie lekarskie bo Hexena II nie da się tak po prostu przerwać

Średniowiecze
Grę rozpoczynamy w BLACKMARSH. Nie biegnij od razu przed siebie. Odwróć się i wejdź w drzwi za posągiem klęczącego anioła. W pomieszczeniu po prawej stronie znajdziesz przycisk ze znakiem pacyfki. Uderz w niego, a otworzy się wnęka naprzeciwko. Wskocz w nią i na dole wciśnij przycisk przy kracie. Po lewej stronie jest teleport, który wyniesie Cię z powrotem na górę. Teraz przed siebie i w dół. Otwórz drewniane drzwi i wciśnij przycisk na prawej kolumnie. Przesuwa ona ołtarz w środkowej części sali odsłaniając niewidoczny dotąd przycisk. Musisz na niego stanąć a otworzą się drzwi, na które patrzysz. Dalej korytarzem aż do otwartej przestrzeni, gdzie pasie się owca. Jeśli nie grasz na wysokim stopniu trudności znajdziesz tam nową broń.

Biegnij w prawo do wejścia na nowy poziom - THE MILL. Przeskocz przez wodę i biegnij prosto do miejsca, gdzie zobaczysz dwa teleporty. Wybierz lewy z nich, a trafisz do pomieszczenia z ogromnym wiatrakiem. Tam czeka Cię pierwsze poważniejsze zadanie. Drzwi do wiatraka są zamknięte - potrzebujesz THE MILL KEY. Wróć z powrotem teleportem i wejdź w ten naprzeciwko. Przełącznikiem przy dzwonie otwórz tajne przejście. Wejdź w dół, potem dalej korytarzem. Trafiłeś na znajome Ci miejsce. Przez stalowe drzwi wracaj na poziom BLACKMARSH.

Idź prosto, tak jak prowadzi Cię ścieżka. Dojdź do komnaty z mostkiem i wodą. Zanurkuj, rozejrzyj się i uaktywnij przycisk. Pojawi się teleport, w który musisz wejść. Idź prosto korytarzem do pomieszczenie gdzie stoi kierat. Uruchom go, a otworzą się drzwi. Przy żelaznej kracie wciśnij przycisk - znowu znajome miejsce, byłeś tu na samym początku gry. Drzwiami, które otworzyłeś za pomocą wajchy przy kieracie, dostaniesz się do pomieszczenia THE TOMB OF LORIC. Zabierz THE BONE OF LORIC - przydadzą Ci się później. Wróć tym samym teleportem, którym tu przyszedłeś. Znowu staniesz na początku znajomej ścieżki. Teraz prosto ścieżką, mijasz mostek i wodę, wchodzisz w drzwi po lewej. W magicznym źródle na środku sali dowiesz się, że potrzebujesz zrobić POTION OF MITHRIL TRANSMUTATION. Do wykonania tego potrzebne Ci BONE DUST OF LORIC. Nie ma rady. Z pomieszczenia wyjdź stalowymi drzwiami do BARBICAN.

Ruszaj prosto przed siebie. Katapultuj się przez mur (!!!! wow !!!!!) i dalej prosto aż pod zwodzony most. Zanurkuj w fosie z lewej strony i wybierz lewy, ciemny korytarz. Dopłyniesz do miejsca z wieżą strażniczą. Obok niej znajdziesz poszukiwany przez Ciebie THE MILL KEY. Wszystko zaczyna układać się w logiczną całość. Z kluczem wróć do pomieszczenia w THE MILL z ogromnym wiatrakiem. W wiatraku zmielisz THE BONE OF LORIC (po prostu wejdź do środka) i na zewnątrz znajdziesz BONE DUST OF LORIC. Teraz prosto do miejsca z magicznym źródłem w BLACKMARSH. Wskocz do źródła i zabierz THE MITHRIL TRAMSMUTATION.

Wróć do BARBICAN i ponownie wskocz do fosy. Tym razem korytarz po prawej stronie od tego, w którym już byłeś. Nie możesz przecisnąć się przez kratę, ale dwa uderzenia załatwią sprawę. Płyń prosto, potem w prawo i w prawo. Wypłyń na powierzchnię i mocnym ciosem rozbij mur. Wyjdź drzwiami na dziedziniec i przede wszystkim załatw strzelającą do Ciebie automatyczną kuszę. Wbiegając po schodach w kierunku kuszy minąłeś po drodze drzwi. Przejdź do zbrojowni z herbem na ścianie. Rozbij stojące tam amfory, a zobaczysz tajemniczy znak. Uderz w niego, wejdź w otwierające się drzwi i z wielkiej kuszy rozbij znajomą wieżę, gdzie znalazłeś THE MILL KEY. Zobaczysz ukryty teleport. Wracając wstąp do pomieszczenia po prawej i przełącznikiem uaktywnij most. Na końcu pomieszczenia, za kratą na podłodze znajdziesz otwór, do którego wskoczysz. W sali, pozornie bez wyjścia przypchnij beczkę pod zdewastowane schody. Po beczce wejdź do pomieszczenia po lewej stronie. Znajdziesz tam półkę z książkami. Rozwal ją, a zauważysz tajne przejście. Teleport wyrzuci Cię obok drzwi do których otwarcie potrzebować będziesz THE CASTLE KEY. Prowadzą one na poziom KING'S COURT.

Wróć do miejsca, z którego przed chwilą się teleportowałeś. Otwórz okiennice i wskocz do wody. Zanurkuj a zobaczysz drewniane drzwi, które możesz rozbić jedynie mając MITHRIL TRANSMUTATION. Rozbij je i THE CASTLE KEY jest Twój. Otwórz zamknięte drzwi i przejdź na poziom KING'S COURT.

Od razu zauważysz drzwi chronione magiczną barierą. Prowadzą do pałacu. Rozejrzyj się dobrze po pomieszczeniach. W domu TAILORA (herb: szpulka i igła) znajdziesz zamkniętą szafę. W pomieszczeniu THE RABEN'S NEST znajdziesz za regałem ukryty teleport. Przeniesie Cię do najwyższej kondygnacji KING'S COURT. Zeskocz na dół i przez stalowe drzwi wejdź na nowy poziom INNER COURTYARD.

Tam w pomieszczeniu na prawo znajdziesz ukryte przejście w kominku. Znajdują się tam magiczne żarna, do których potrzebujesz BEAD OF GLASS. W pomieszczeniu wysoko po schodach zauważysz informację o niewidzialnych znajdujących się w okolicy. U kamieniarza, na tym samym poziomie, odszukaj przejście za szafą z książkami na pierwszym piętrze. Na końcu pomieszczenia znajdziesz dwa teleporty. Jednym wracasz na górę, na środek pomieszczenia w miejsce ze stojącą gilotyną, drugim możesz dotrzeć na spotkanie z Kryształowym Golemem (CRYSTAL GOLEM). Na to jednak jeszcze za wcześnie. Naprzeciwko gilotyny znajduje się witraż. Za nim znajdziesz tajne przejście na poziom THE FORGOTTEN CHAPPEL, na który musisz się dostać.

Po stopniach naprzeciwko ołtarza wejdź pod drugą płaskorzeźbę. Wciśnij ją lekko i po chwili przesunie się ołtarz. Wskocz do studni i zatrzymaj na półpiętrze. Tam, wśród pajęczyn znajdziesz TAILOR'S KEY, pasujący do szafy krawca. Wróć do niego i za drzwiami odszukaj magiczny zwój rozpraszania magii. Teraz będziesz mógł przekroczyć magiczną barierą i wejść na poziom pałacu (PALACE ENTRANCE). Tam poszukaj skarbca, do którego otwarcie potrzebować będziesz TREASURY KEY.

Udaj się do stajni (STABLES). Po drabinie wejdź na samą górę i po drewnianej belce wskocz do małego pomieszczenia z drewnianymi drzwiami. Pociągnij wajchę, zeskocz piętro niżej i zabierz łopatę. Łopatą wykop TREASURY KEY znajdujący się na poziomie PALACE ENTRANCE przy fontannie. Idź do skarbca i zabierz z niego AMULET OF HUNGER. Z tym amuletem leć prosto do domu z wiszącym napisem SHOPPE. Znajduje się tam ołtarz, do którego nie miałeś dotychczas dostępu. Przeczytaj informację, która rzuci nowe światło na całą intrygę.

Przejdź na poziom STABLES, wejdź na pierwsze piętro kuźni. Tam, przy kominku zobaczysz tajemniczy run. Wciśnij go i wejdź w tajemne przejście. Zabierz THE STABLE KEY i biegnij do zamkniętych dotąd drzwi na górze stajni. Pod dywanem ukryte jest przejście. Otwórz je. W pomieszczeniu na dole znajdź PILE OF SAND, z którym szybciutko pobiegnij do wielkiego pieca w kuźni. W nim wypalisz sobie BEAD OF GLASS.

Zabierz go do pomieszczenia w INNER COURTYARD, gdzie widziałeś magiczne żarna. Tam otrzymasz ze szkła LENS OF SEEING. Na co się mogą przydać ? Zaraz, zaraz przecież w okolicy działają niewidzialne siły. I to zupełnie niedaleko. Wejdź do dużej sali, w której dopiero teraz dostrzeżesz coś pod gobelinem. Teleportuj się do miejsca z magiczną wodą i zabierz RING OF REGENERATION. Działa czasowo więc co sił w nogach leć do Kryształowego Golema - możesz już go pokonać. Kiedy rozpadnie się na kawałki wejdź w czerwony teleport. Zanim jednak to zrobisz radzę Ci wyleczyć się całkowicie i przejrzeć swój ekwipunek. Wychodzisz na spotkanie ostatecznego zła w części średniowiecznej. Powodzenia...

Aztekowie
Widzę, że uporałeś się z kostuchą na koniu z części średniowiecznej ? Gratuluję !!! To był bardzo ciężki przeciwnik. Nie mamy jednak czasu do stracenia bo w części azteckiej czeka na nas mnóstwo mrożących krew w żyłach wydarzeń... W tej części Twoim głównym zadaniem będzie uaktywnienie BRIDGE OF THE STARS - Gwiezdnego Mostu. W tym celu potrzebujesz zebrać wszystkie cztery elementy (autorzy gry prawdopodobnie nie widzieli w odpowiednim czasie filmu Luca Bessona - Piąty Element) - Ziemi, Powietrza, Ognia i Wody. Grę rozpoczynamy na poziomie THE PLAZA OF THE SUN.

Zupełnie nowa sceneria. Rozejrzyj się trochę i skręć w lewą stronę. Naprzeciwko masz przycisk uaktywniający wysuwany podest. Zawróć i biegnij prosto do wajchy otwierającej trap. Pierwszym problemem z jakim zetkniesz się na tym poziomie będzie znalezienie ORNAMENTAL KEY. W tym celu po krótkim zwiedzaniu udaj się na nowy poziom THE OBELISK OF THE MOON. Zaraz na początku, po marmurowej balustradzie wskocz na występ, z którego do Ciebie ktoś strzelał. Znajdziesz tam istotną informację. W kwadratowej sali z monolitem w środku uaktywnij dwie leżące płyty. W otwierających się drzwiach znajdziesz puste miejsca na czaszki - JADE SCULL i CRYSTAL SCULL. Wejdź po schodach na górę i stań przy uszkodzonym moście nad lawą. Coś jest dokładnie pod Tobą. Zeskocz ostrożnie na dół i wejdź w teleport. Za nim niespodzianka - ORNAMENTAL KEY.

Wróć do właściwego miejsca i otwórz marmurowe drzwi. Otworzą się z obu stron, a Ty wybierz te z ruchomymi podestami na dużej sali oblanej lawą. Zobaczysz tam pierwszy z elementów - Ogień (FIRE). Troszkę podskoków i już jest Twój. Naciśnij przycisk na środku sali i wejdź na nowy poziom THE COURT OF 1000 WARRIORS.

W największym pomieszczeniu, na szczycie zikkuratu znajduje się przycisk uaktywniający ukryty podest. Otrzymasz tam ciekawy przedmiot. Zwiedź cały poziom i w pomieszczeniu ze zdewastowanym, wiszącym mostem zeskocz na dół. W wodzie znajdziesz poszukiwaną przez Ciebie JADE SCULL. Wróć na początek mostu, przedostań się na drugą stronę i wajchą uaktywnij skrytkę. Nie masz więcej tu nic do zrobienia więc wracaj do THE PLAZA OF THE SUN.

Wejdź do drugiego pomieszczenie, które otworzyłeś za pomocą ORMANENTAL KEY. Uważaj ! W wodzie jest pułapka ! Przeskocz przez nią i wejdź na poziom THE SQUARE OF THE STREAM. W pomieszczeniu po prawej stronie wskocz do wody. Dopłyń do innego wyjścia, wypłyń na powierzchnię i wejdź do pomieszczenia z drugim elementem - Wodą (WATER). Zabierz go, wydostań się z pomieszczenia i idź w prawo. Znajdziesz się w komnacie, w której potrzebujesz użyć SERPENT'S HEART. Idź do pomieszczenia, w którym jeszcze nie byłeś. Uaktywnij podnośnik wchodząc na płytę pod ścianą. Za chwilę SERPENT'S HEART jest Twoje. Ustaw je w odpowiednim miejscu i zabierz CRYSTAL SCULL.

Wiesz już pewnie co robić ? Mamy już obydwie czaszki więc możemy ich użyć w THE OBELISK OF THE MOON. Wejdź do nowego pomieszczenia i przejdź na poziom THE PALACE OF COLUMNS. W pomieszczeniu naprzeciwko małego zikkuratu uaktywnij most (dwa wciski). Dzięki temu dotrzesz do teleportu, który przerzuci Cię w znajome miejsce dotychczas oglądane tylko przez kraty. Przejdź na nowy poziom -TOMB OF THE HIGH PRIEST.

Rozejrzyj się po nim dokładnie. Na samym dole, w krypcie odszukasz kolejny element układanki - Powietrze (AIR). Pozostał Ci do znalezienia już tylko jeden element. Gdzie on jest ? To dosyć proste. Przejdź na poziom COURT OF 1000 WARRIORS, koniecznie z poziomu PALACE OF COLUMNS. Bohatersko przetrwaj test ziemi i zabierz ostatni, upragniony element (EARTH). Wróć na poziom THE OBELISK OF THE MOON i stamtąd do BRIDGE OF THE STARS.

Wszystkie cztery elementy ustaw w odpowiednich miejscach. Taka kombinacja otwiera Ci nowe przejście, w którym zobaczysz znajomy czerwony teleport. Prowadzi do REALM OF DEATH. Przejrzyj ekwipunek, naładuj swoją broń i koniecznie zapamiętaj grę !!! Czeka Cię niemała potyczka...

Egipt
Witaj znowu! Jesteś całkiem dobry jeśli dobrnąłeś już do tej części. Mam nadzieję, że jesteś wypoczęty bo czeka Cię naprawdę długa walka. Zaczynasz w TEMPLE OF HORUS. Rozejrzyj się dobrze. W pomieszczeniu z piramidą znajdziesz po prawej stronie znak Ankh. Podskocz i wciśnij go. Wejdź w otwarte drzwi i błyskawicznie w prawo. Znajdziesz tam ukryte pomieszczenie z niezwykle dla Ciebie przydatną rzeczą - EYE OF HORUS. Spenetruj dalej dostępne pomieszczenia. Znalazłeś drzwi, do których potrzebujesz KEY OF ANUBIS.

Znajdziesz go łatwo. Spójrz w przepaść, widzisz most? Skocz na niego i rozwal skałę wyglądającą na niesolidną. W pomieszczeniu znajdziesz KEY OF ANUBIS, przeczytaj jeszcze informację. Teraz prędko do drzwi na górze. Wejdź w teleport. Poznajesz to miejsce, prawda? Pochodź po okolicy, zauważysz otwarte zamknięte dotąd drzwi.

Tam przyda Ci się EYE OF HORUS, ale przeczytaj najpierw tabliczkę. Za Twoimi plecami otwarły się granitowe drzwi. Wejdź do pomieszczenia z gigantycznym Ankhem na posadzce i trzema teleportami. Wybierz teleport z lewej strony i znajdziesz się w PALACE OF THE PHARAOH. Rozejrzyj się dobrze i wskocz do wody z lewej strony. Tam po krótkim starciu (pod wodą jest przejście) dostaniesz SCARAB OF TIME. Wróć z powrotem do TEMPLE OF HORUS.

Teraz wejdź do teleportu prowadzącego do TEMPLE OF NEFERTUM. Rozejrzyj się po okolicy i znajdź WHEEL OF TIME. Zapamiętaj ich aktualne położenie. Przeczytaj tabliczkę, która informuje Cię, że SET poszukuje SCARAB OF TIME. Nic prostszego - masz go już ze sobą. Wejdź w duży niebieski teleport PORTAL OF SET, który przeniesie Cię do ANCIENT TEMPLE OF NEFERTUM 1000 lat w przeszłości!!!! (to jeden z najbardziej totalnych odjazdów Hexena II!!!). Przejdź się po okolicy, znajdziesz teleport do SHRINE OF NAOS. Otwórz gigantyczny sarkofag i przejdź przez niebieski teleport. Przeszukaj dobrze okolicę i zabierz GUARDIAN KEY.

Przez czerwony teleport dostań się do ANCIENT TEMPLE OF NEFERTUM. W pomieszczeniu z czterema wężami znajdziesz tajne przejście. Otwórz drzwi ze znakiem ptaka. Teraz prosto do sarkofagu. Wskocz na sarkofag, otworzy się tajna skrytka. Wciśnij przycisk, a otworzy się tajne przejście. Dojdziesz do najdziwniejszej zagadki w Hexenie II. Puzzle! Odpowiedź jak przejść to puzzle wisi w SHRINE OF NAOS. Nie potrafię jednak jednoznacznie odpowiedzieć jak ta zagadka działa. Raczej działa losowo. Najlepszą radą jest tu metoda prób i błędów. Nagrodą będzie FIRST CANOPIC JAR. Wróć do WHEEL OF TIME. Ustaw koło czasu na CONSTELLATION OF HIPPOPOTAMUS. Otwórz sekretne drzwi i wejdź do TEMPLE OF NEFERTUM potem do TEMPLE OF HORUS. Czerwonym teleportem dostaniesz się do PYRAMID OF ANUBIS. Znajdź EYE GEM i postaw go na piedestale. Obudź olbrzymią żmiję i zabierz HAPPY CANOPIC JAR. W pomieszczeniu z wielkim, czerwonym dywanem przyciśnij czerwony odcisk dłoni. Za chwilę weźmiesz THE DARK PHARAOH STAFF.

Czerwony dywan kryje przejście pod spodem. Otwórz drzwi z hieroglifami na wejściu. Znajdziesz dziwne panele, które wciśnij w kolejności: środkowy, lewy i prawy. Dalej już będzie dosyć prosto. Zabierz DUAMUTEFF CANOPIC JAR. Po dokonaniu tej operacji wróć do TEMPLE OF HORUS. Przejdź do PALACE OF PHARAOH. Wejdź do prawego kanału i dopłyń do drzwi ze znakiem ptaka. Otwórz je i rozejrzyj po okolicy. Potem prosto w kierunku czerwonego teleportu. Przejdź przez niego, a potem otwartymi drzwiami do sali tronowej. Wciśnij przycisk i po chwili PHARAOH KEY jest twój. Wróć do drzwi, które były przed chwilą zamknięte. Rozwal skarabeusza i wejdź w ukryty tunel. Znajdziesz się w CHAMBER OF THE DARK PHARAOH. Przejdź przez drzwi i zabierz QUEBHSENUEF CANOPIC JAR. Teraz masz już wszystkie. Ustaw je w odpowiednich miejscach i wskocz na łódź. Wróć do TEMPLE OF LIGHT. Rozejrzyj się dobrze po okolicy. Nie będziesz miał trudności z odnalezieniem KEY OF RA. Przejdź innymi drzwiami przez iluzoryczną ścianę, wciśnij przycisk, kiedy będzie na 12.00. Dalej nie będziesz miał już trudności. THE LOWER CROWN OF EGYPT jest twoja. Wróć do PALACE OF THE PHARAOH, potem do TEMPLE OF HORUS. Przypomnij sobie gdzie było CHAMBER OF THE SUN. Rozwal drzwi i zabierz THE STAFF OF NEFERTUM. Przejdź do TEMPLE OF NEFERTUM. WHEEL OF TIME ustaw na dzisiejszy czas. Użyj STAFF OF NEFERTUM i ustaw czas koło na CONSTELLATION OF IZIS. Obejrzyj fajerwerki i zabierz THE UPPER CROWN OF EGYPT. Wróć do TEMPLE OF HORUS. Połóż koronę na piedestale. Zjedź windą i zstąp z piedestału. Czeka Cię nowe doświadczenie...


Jeśli Ci pomogłem...spodobał Ci sie mój post, temat lub poprostu chcesz mi dać punkt kliknij na + pod moim avatraem

[img]http://i29.tinypic.com/qqpjpf.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inightwood.pun.pl www.bialaczka.pun.pl www.zipps.pun.pl www.ebcc.pun.pl www.cinquecento.pun.pl